Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Важная информация

Школа Актыўнага Грамадзяніна

Дата: 21 ноября 2018 в 11:43, Обновлено 14 января в 18:29

Адзіны дзень інфармавання

для навучэнцаў устаноў адукацыі

ў 2019/2020 навучальным годзе

Адзіны дзень інфармавання для навучаюцца праводзіцца кожны чацвёрты чацвер месяца пад агульным дэвізам «КРОК» - «Школа Актыўнага Грамадзяніна».

Ключавая ідэя : 9 крокаў да фарміравання кампетэнцый актыўнага грамадзянства (маем на ўвазе: крытычнае мысленне, аналітычныя і камунікатыўныя ўменні).

Тэхналогія рэалізацыі : 9 ток-шоу, (адкрыты дыялог) для паралелі класаў (9-х, 10-х, 11-х) пад агульнай назвай «100 ПЫТАННЯЎ ДА ДАРОСЛАГА: ПАДЗЕІ, ФАКТЫ, КАМЭНТАРЫ» ( у аснове - тэхналогія тэлевізійнага шоў « сто пытанняў да даросламу "(праграма стала Пераможцам« ТЭФІ -2007 »у намінацыі« праграма для дзяцей »); элементы штотыднёвага інтэрв'ю-праекта Белтэлерадыёкампаніі« 24 пытання » ).

«КРОК»

«Школа Актыўнага Грамадзяніна»

форма працы

арганізацыйныя асаблівасці

КРОК 1

верасень

Ток шоў

«100 ПЫТАННЯЎ ДА ДАРОСЛАГА: ПАДЗЕІ, ФАКТЫ, КАМЕНТАРЫІ»

"Сто пытанняў да дарослага: падзеі, факты, каментары» – гэта мерапрыемства для навучэнцаў у фармаце ток-шоу, у якім госцю (абавязкова цікавай і значнай персоны) задаюць пытанні навучэнцы, якія знаходзяцца ў аўдыторыі. Змест пытанняў абумоўлена тэматыкай дня інфармавання (напрыклад, абмяркоўваецца грамадска-палітычная падзея або падрыхтоўка да яго).
Абавязковыя атрыбуты: мультымедыйнае абсталяванне « "лічыльнік пытанняў", відэаролік (прэзентацыя) аб запрошанай персоны " Знаёмцеся -....", выбар лепшага пытання.

КРОК 2

кастрычнік

КРОК 3

лістапад

КРОК 4

снежань

КРОК 5

студзень

КРОК 6

люты

КРОК 7

сакавік

КРОК 8

красавік

КРОК 9

май

Тэхналогія арганізацыі і правядзення ток-шоў «Сто пытанняў да дарослага: падзеі, факты, каментары»

1. планую этап:

  • запрашэнне на адзіны дзень інфармавання пэўнай персоны;
  • вызначэнне мэтаў мерапрыемства (у адпаведнасці з тэмай адзінага дня інфармавання для вучняў).

2. Падрыхтоўчы этап:

  • вызначэнне месца і час правядзення мерапрыемства, складу яго ўдзельнікаў; прызначэнне мадэратара (вядучага) мерапрыемствы, асоб, адказных за яго арганізацыю;
  • інфармаванне ўдзельнікаў аб маючым адбыцца мерапрыемстве (размяшчэнне інфармацыі на сайце ўстановы адукацыі, на стэндах ва ўстанове і інш.);
  • падрыхтоўка удзельнікамі мерапрыемства пытанняў запрошанаму асобе (прызначэнне адказных за збор пытанняў, ажыццяўленне збору пытанняў, іх дыферэнцыяцыя і адбор з улікам тэмы мерапрыемства);
  • падрыхтоўка відэаролікі (прэзентацыі) аб запрошанай персоны «Знаёмцеся - ...."; выраб інфармацыйных матэрыялаў з назвай тэмы мерапрыемствы і месца яго правядзення; прапрацоўка іншых тэхнічных і арганізацыйных пытанняў.

3. Правядзенне ток-шоу (45 хвілін)

  • ва ўступным слове пры адкрыцці мерапрыемства вядучы (мадэратар) уяўляе яго ўдзельнікаў і агаворвае рэгламент для пастаноўкі пытанняў (адначасова можна задаць не больш за аднаго пытання; пытанне павінна фармулявацца коратка, пэўна і адназначна) і адказаў;
  • ўдзельнікі знаёмяцца з відэаролікам (прэзентацыяй) аб запрошанай персоны «Знаёмцеся - ...."; альбо (па папярэдняй дамоўленасці з госцем) выкарыстоўваецца прыём «Адна хвіліна» (распавесці пра сябе аўдыторыі за адну хвіліну);
  • мадэратар апавяшчае тэму для абмеркавання, коратка яе каментуе, дае слова госцю для кароткай інфармацыі па абмяркоўваецца тэме (да 10 хвілін, у залежнасці аб колькасці падрыхтаваных навучэнцамі пытанняў);
  • у ходзе мерапрыемства мадэратар па чарзе дае права удзельнікам задаць сваё пытанне; сочыць за выкананнем рэгламенту мерапрыемствы і папярэджвае ўдзельнікаў аб яго заканчэнні, падаючы магчымасць задаць «два апошнія пытання»;
  • завяршаючы мерапрыемства, мадэратар апавяшчае вынікі «лічыльніка пытанняў», дзякуе прысутных і дае запрошанаму асобе права агучыць лепшы зададзенае пытанне.

4. Заключны этап

  • падрыхтоўка фотасправаздача аб правядзенні мерапрыемствы і размяшчэнне яго на сайце ўстановы, асвятленне мерапрыемствы ў школьных СМІ.

дадатковая інфармацыя

Годнасці ТОК-ШОЎ:

  • абмяркоўваюцца праблемы, якія хвалююць навучэнцаў, у прывабнай і досыць вядомай для іх форме;
  • вядучы (мадэратар) накіроўвае абмеркаванне ў адзінае рэчышча ў адпаведнасці з заяўленай тэмай;
  • меркавання дарослых не навязваюцца навучэнцам, яны свабодныя ў сваім маральным выбары, і нават калі яны яго не зробяць у ходзе абмеркавання, размова наштурхне навучэнцаў на разважанні, пошук ісціны;
  • асаблівая роля вядучага (мадэратара): ён дапамагае правільна адрасаваць пытанні; задае дадатковыя пытанні, што дапамагае актывізаваць ўсіх удзельнікаў; каментуе некаторыя адказы, а ў канцы абагульняе вынікі.
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.