Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Важная информация

Парады бацькам, якія хочуць дапамагчы сваім дзецям у выкананні хатніх заданняў.

Дата: 27 января 2014 в 16:49, Обновлено 29 ноября 2018 в 13:01

САВЕТЫ БАЦЬКАМ,

якія хочуць дапамагчы сваім дзецям у выкананні хатніх заданняў.

Выкананне распарадку дня

Многім дзецям дапамагае захаванне выразнага распарадку дня. Для рабят занадта вяліка цяжар адказнасці, калі ім даводзіцца самастойна вырашаць, калі прымацца за выкананне хатняй працы. Дзецям трэба загадзя вырашыць, ці рабіць ім урокі адразу пасля прыходу са школы ці, напрыклад, пасля вячэры. Аднак, пасля таго як прыкладныя час выканання хатніх заданняў вызначана, трэба прытрымлівацца раскладу настолькі выразна, наколькі гэта магчыма. Дакладнае выкананне распарадку дня дапаможа справіцца з такой праблемай, як «вылоўліванні» дзяцей і «усаживание» іх за працу. Праз некаторы час хатняя праца стане проста натуральнай часткай іх штодзённага раскладу. Заўважым, што час, адведзенае на яе выкананне, не павінна нічым перарывацца. Тэлефонныя званкі, тэлевізійныя перадачы і ўсё астатняе можа пачакаць, пакуль праца не будзе завершана.

Увечары бацькам варта абавязкова праверыць выкананую хатнюю працу. Многія дзеці вельмі хвалююцца, баючыся прынесці ў школу заданні, выкананыя з памылкамі. Таму вельмі важна, каб бацькі рэгулярна правяралі працу. Такія паводзіны дарослых спараджае ў дзіцяці адчуванне завершанасці працы, з'яўляецца прыкметай добразычлівага ўвагі бацькоў, а таксама фармуе пачуццё бяспекі і ўпэўненасці, што заданні выкананы без памылак. Гэтую ўпэўненасць школьнік прынясе з сабой у клас, а значыць, будзе адчуваць сябе спакайней, калі стане выконваць класную працу. Аднак калі дзіця не зразумеў нейкі вызначаны матэрыял, то бацькам трэба паведаміць пра гэта настаўніку.

Размеркаванне заданняў па ступені складанасці.

Для некаторых дзяцей з'яўляецца праблемай зрабіць выбар, з якога заданні пачынаць выкананне хатняй працы .. Мэтазгодна прапанаваць ім пачынаць выкананне заданняў з самых лёгкіх. Такім чынам, у хлопцаў аказваецца выкананымі большую колькасць задач і практыкаванняў, што спараджае пачуццё задаволенасці.

Бацькам не варта сядзець побач з дзіцем ўвесь час, пакуль ён робіць ўрокі.

Многія бацькі скажуць, што іх дзеці не ўмеюць самастойна працаваць і ім даводзіцца сядзець побач з імі. На самай справе гэта не так. Бачачы, што бацькі гатовыя пастаянна знаходзіцца побач, дзеці свядома вырашаюць нічога не рабіць самастойна. Сёй-той проста перастае працаваць, як толькі бацька адыходзіць. Часта такія несамастойныя школьнікі не спраўляюцца з класнай працай, прыносячы недаробленыя заданні дадому.

Калі вы ўжо апынуліся ў такой сітуацыі, не варта неадкладна мяняць ўсталяваўся парадак рэчаў. Трэба рухацца паступова. Некалькі дзён запар дарослым мэтазгодна садзіцца як мага далей ад дзіцяці, які выконвае хатняе заданне. Паступова бацькам варта павялічваць адлегласць паміж сабой і школьнікам, пакуль ён не стане працаваць цалкам самастойна.

Спачатку праверыць тое, што выканана правільна.

Як правіла, бацькі ў першую чаргу звяртаюць увагу на памылкі сваіх дзяцей. Дарослым варта ўзяць за правіла адзначаць, як добра школьнік выканаў тыя заданні, якія зроблены без памылак. А адносна заданняў, у якіх дапушчана памылка, сказаць дзіцяці: «Я думаю, што калі ты яшчэ раз праверыш гэты прыклад, то ў цябе можа атрымацца некалькі іншы адказ». Гэта заахвоціць вучня вярнуцца да задання без агіды і пачуцці бяссілля. Калі бацька пачне праверку хатняга задання з разбору памылак, ды яшчэ і раззлуецца, то дзіця, замест выпраўлення недахопаў, будзе перажываць, што выклікаў незадавальненне дарослага.

Часам мэтазгодна правяраць хатняе заданне па частках, адразу пасля таго як школьнік вырашыў задачу, выканаў практыкаванне. Для шматлікіх дзяцей важна неадкладна атрымаць пацверджанне, што ўсё зроблена без памылак або як мага хутчэй выправіць хібнасці ў працы. Такім чынам, дзіця досыць хутка можа атрымаць зваротную сувязь адносна ходу выканання урокаў. У яго ўзнікае жаданне добра выканаць наступнае заданне. Калі ж дзіця пачаў нешта рабіць няправільна, то ён мае магчымасць адразу выявіць і растлумачыць памылку. Гэта азначае, што школьніку не прыйдзецца потым перарабляць усё заданне цалкам.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.